Tetszett a cikk?
  •   
  •   
  •  
  •  

Első alkalommal kerülhettek az alapító aláírása mellé más nevek a sörmárka palackjaira. Méghozzá magyar designereké.
márkamonitor.hu/ welovebudapest.com

Joris Huijsmans, a Heineken Hungária vezérigazgatója és Molnár Orsolya brand manager elmondása szerint nem elégedhetnek meg azzal, hogy a Heineken egy globális márka: frissnek, fiatalosnak, globálisnak szeretnék látni.

Ennek egyik eszköze a sörmárka számára is – az elmúlt években már több nemzetközi italpiaci játékos által felfedezett – egyedi palack. Tavaly a Nyiss a városodra! (Heineken Global Cities) városneves palackjaival indították ezt a vonalat, idén pedig továbbléptek.

A Design Terminállal – a kezdeti projektalapú együttműködés után – immár stratégiai szövetségben öt designert kértek fel arra, hogy öt kiemelt Horeca-partnerük számára egyedi palackot tervezzenek. A projekt érdekessége, hogy talán most először jelenhet meg az alapító, Freddy Heineken aláírása mellett más személy neve is a palackon. Az egyes szórakozóhelyeken megjelenő palackokat a következő designerek tervezték:

  • AkváriumGhyczy Diana
  • Hello BabyGryllus Ábris
  • ÖtkertPolgárdi Ákos
  • TeslaKenczler Marci
  • TrafiqKiss Miklós

Böszörményi Nagy Gergely, a Design Terminál vezetője elmondta, hogy a Heineken az első piaci stratégiai partnerük, amelytől sokat tudnak tanulni, hiszen az ipart és a designt talán elsőéként összekapcsoló holland kreatív hagyományt képviselik. Véleménye szerint Budapest ott van a világ 12 legizgalmasabb városa között, ezért – az értékesíthető volumentől függetlenül – fontos lehet a legnagyobb nemzetközi márkák számára is. A Design Terminál célja idén, hogy technológiai cégekkel bővítse inkubációs programját és lehetőséget biztosítson az egyes területek szakembereinek találkozására és együttműködésére, a határterületekben rejlő lehetőségek kiaknázására is.

A különlegesen feldíszített üvegekből igazán cool a sör, de ezzel még nem ér véget a Heineken akciója. A limitált palackok piacra dobásával egyidejűleg Instagram-játék is indul, amellyel többek között Iphone 6-ot, GoPro kamerát és egy tizenöt főre szólóUltimate VIP estét is lehet nyerni. A fogyasztóknak a játékban való részvételhez nincs más dolguk, mint egy olyan #openbudapest hashtaggel ellátott bulifotó feltöltése az Instagramra, amelyen valamelyik Heineken City Club Edition palack is szerepel.


Tetszett a cikk?
  •   
  •   
  •  
  •