Nem az az igazi szabadság, amit a motoros bandákról szóló amerikai filmekben látunk. Biztos az is menő, de a moped másfajta szabadságot kínál. A moped kicsi, a miénk és elérhető, szinte bárki számára. A rendszámnélküliség maga s szabadság, de a mocik méretük miatt alkalmatlanok az igazán hosszú túrákra, mégis: a forgalom teljes értékű szereplői.

HORPÁCZI DÁVID- Nullahategy

A szervező TURBOMETAL Blog a múlt hétvégi MOPEDMETAL 2015 húsz kilométeres felvonulása erre hívta fel a figyelmet. Természetesen egy motoros találkozó – aminek idén is az óbudai Görzenál aszfaltos pályája adott helyet -, semmit sem ér versenyek és buli nélkül. De hogy miért is akkora ősmenőség segédmotorral róni a kilométereket, miközben úgy örülsz magadnak, mint egy kisgyerek az első Legójának? Az alábbi videóból kiderül.

A videót készítette: Horpáczi Dávid és Kerekes András

Fotó: Horpáczi Dávid

[dcs_note color=”#000000″ bgcolor=”#7FFFD4″ bcolor=”#F2F2F2″ bwidth=”6″ align=”justify” rounded=”2″ bottom=”15″ execute=”false”]A TURBOMETAL Blogról

A csapat 2010-ben forgatott először saját filmet autókról, és motorokról, az első alkalommal egy 1987-es Toyota MR2-re szegezték a kamerát. A filmet feltették Youtube-ra, ami óriási siker lett. Ezzel el is indult a Turbometal motorblog karrierje. Filmjeik nem a klasszikus értelemben vett autótesztek, hanem sokkal inkább kalandok. Nincs két ugyanolyan autó, ezért nincs két ugyanolyan film sem. Mindegyik külön történet.[/dcs_note]