A Death Magnetic után 8 évet kellett várni a Metallica tizedik stúdióalbumára, azonban a „Hardwired… To Self-Destruct” mától világszerte elérhető. A több mint 110 millió eladott lemezzel büszkélkedő együttes az elmúlt 18 hónapot stúdióban töltötte, és az eredmény már most magáért beszél, ugyanis az Itunes listákon világszerte első helyen landolt az album.

061.hu

Ezúttal egyszerűbb dalok születtek. Mindegyik egy adott hangulatot közvetít. Nem egy riffből indul ki, és kalandozik el sokfelé, és a Death Magnetic dalaihoz képest feszesebbek is.” – nyilatkozta a zenekar dobosa. A korábban megjelent Hardwired, a Moth Into Flame és az Atlas Rise kislemezek után további kilenc friss szerzeményt igencsak különleges módon mutatták be a közönség számára, ugyanis a megjelenés előtti 48 órában mindegyik számhoz egy hozzá tartozó videoklipet szivárogtattak ki (ráadásul a ManUNkind című számhoz Budapesten készült a klip!).

20160818_193928_7549_939483

Most, hogy a Youtube a világ legnagyobb tévéállomása, azt találtuk ki, hogy akár minden számhoz kinyomhatnánk egy klipet. A praktikum szempontjából egy kissé őrült dolog 12 videót elkészíteni, különösen amikor egy új lemezt akarsz promótálni, és emiatt totál szanaszét vagy, közben pedig azt is biztosítani igyekszel, hogy a lemez ne csússzon ki a netre idő előtt. Ez őrült dolog, de ugyanakkor jó móka is.” –nyilatkozta a világhírű banda.