Tetszett a cikk?
  •   
  •   
  •  
  •  

Budapest üzlet néven nyílt pop-up store Párizs belvárosában, ahol ismert magyar márkákat népszerűsítenek három hétig.

A Budapest üzlet egy tér alá hozza a fiatal budapesti dizájnerek és tehetségek munkáit.  “Már kicsit több, mint egy éve dolgozom a Bagaboo futár táskával, tavaly kezdtem el képviselni a Tisza cipőt is Párizsban. A többi márkával január végén és februárban szerződtünk” – írta meg a hvg.hu kérdéseire a magyar designerek brandképviseletével Párizsban foglalkozó Dutat Dalnoki Krisztina, a Budapest Üzlet tulajdonosa. A bolt március 10-től 3 hétig van nyitva, egyrészt azért “mert nem tudok többet finanszírozni, itt a Marais negyedben nagyon magas a bérleti díj, másrészt mert ez egyfajta showroom-kènt funkcionál, ráadásul a három hét alatt visszajelzést kapok azoktól az emberektől – a sok meghívott vendég mellett – akik az utcáról jönnek be. Melyik márkát viszik, mit szólnak az árakhoz, stb. Ez a márka árának pozicionálásában segít” – magyarázza a tulajdonos.

A bolt március 31-ig látogatható a francia fővárosban, az polcokon találkozni lehet itt aLamoppe-pal, a Tisza termékeivel, a Battila extravagáns szemüvegeivel, a Nebouxxi színes zoknijaival, a DOT for You noteszeivel és még számos magyar márkával.

Forrás: HVG.HU


Tetszett a cikk?
  •   
  •   
  •  
  •