Meghaladta az egymilliárdot a Mása és a medve című népszerű orosz animációs sorozat egyik epizódjának nézettsége a YouTube videomegosztó portálon, a Mása és a kása című részt már 1,015 milliárdszor látták 2012-es megjelenése óta.

MTI

A szóban forgó részben miután Mása jól felbosszantja a magában táblajátékozó medvét, egyedül marad a házban, és nekiáll kását kotyvasztani. Az étel túl sok a kislánynak, így az erdőben élő állatokat is degeszre tömi vele. A fazékban rotyogó kása végül felrobban, pont, amikor a medve hazaér. “Nem számítottunk arra, hogy ilyen gyorsan elérjük ezt a számot” – mondta Dmitrij Lovejko társproducer az AFP francia hírügynökségnek.     “Reméljük, hogy most még több gyerek megszereti a kását” – tette hozzá viccelődve.

 Az Animaccord 2009 óta futó sorozata epizódonként 7-8 perces, és nemcsak oroszul, hanem más nyelveken is elérhető. A széria példátlan siker Oroszországban, de máshol a világon is, bár szeptemberben az orosz stúdió a frászt hozta a szülőkre azzal, hogy bejelentette, az 52. rész lesz az utolsó. Az alkotók aztán rövid időn belül meggondolták magukat, és újév környékén bemutatják az igen eleven Mása és a huncutságai célpontjául szolgáló medve legújabb kalandját.

Az idén 10 éves YouTube videomegosztó portálon továbbra is a Gangnam Style című dal klipje a legnépszerűbb, Psy videóját csaknem 2,5 milliárdszor nézték meg. A nézettségi rangsorban a Mása és a kása előtt szereplő videók egy kivételével mind zenei klipek.