Ha egy bőrmaszkos nyuszifüles domina és egy érzelmes, biszexuális férfiisten közös légtérben tűnik fel, akkor legjobb, ha legénybúcsúra szakosodott partiszervező céget alapítunk, vagy egy kereskedelmi rádiót. Ariana Grande megmutatta milyen az, ha valaki már nem akar kislány lenni, Josef Salvat pedig, hogy azt, hogy valaki nagy csinos fiú, az sem baj, ha olyan érzelmes, mint egy nagycsoportos.

PZL – 061.hu

Ha egy nő fekete nyuszifüles maszkban jelenik meg, az vagy nagyon vicces, vagy nagyon szexi, vagy nagyon veszélyes. Ha Ariana Grande viseli a maszkot, akkor mindhárom dolog fennáll, különösen annak ismeretében, hogy harmadik albumának Dangerous Woman a címe. Ebben a címben nemcsak a „veszélyes” a meglepő, hanem a „woman” is, hiszen a legtöbben a Nickelodeon V, mint Viktória valamint a Sam és Cat sorozatából ismerhetjük Cat Valentine-ként. Azóta felnőtt, amit részint a fekete nyuszifüles maszk bizonyít.

Ariana-Grande-Ft-Lil-Wayne-–-Let-Me-Love-You-Art

Ariana Grande tehát már nem tini, amit nemcsak a domina jelmezével igazol, hanem az Dangerous Womannel is, ami könnyen lehet az amerikai szórakoztatóipar nagy dobása Taylor Swift 1989-e után. Az 1993-ban született művésznő máris brand, nemcsak saját parfümje van (Ari by Ariana Grande), hanem saját tervezésű ruháival is megjelent a piacon, vannak karácsonyi dalai is, és az új anyagát sem készítette akárkikkel, ezúttal Lil Wayne és Nicki Minaj segítette a karrierépítészetben.

Dangerous Woman egy képzett hangra alapított kereskedelmi dance-pop, ami a maga kategóriájában elképesztően professzionális, könnyen lehet, hogy trendképző lesz, és aki partyzni akar, és nem sörtől és Unicumtól szeretne fejre állni, hanem pezsgőtől és alacsony alkoholtartalmú ciderektől, annak pont a megfelelő pulzálás lehet ez a jól karbantartott party-pop, aminek szexi slágereit (Be Alright, Let Me Love You, Into You) máris rojtosra játszották a kereskedelmi rádiók.

JS

Az ausztrál származású, és spanyol felmenőkkel rendelkező Josef Salvat érzelmes, a szintipopban és a nyolcvanas évek eleji újromantikus világában tett érzelmes utazásaira a legtöbb, amit elmondhatunk, hogy „rendben vannak”. A Sydney-ben született 27 éves elektropop kalandor azzal hívta fel magára a figyelmet, hogy feldolgozta Rihanna Diamonds-át, illetve hogy atmoszférikus, de főleg a soul-os szentimentális szintipop vízióit felfedezték a kereskedelmi rádiók az esti, relaxációs sávjukban.

Mondhatnánk azt is a Night Swimről, hogy Sam Smith, szintetikus hangszerelésben, de Josef Salvatot inkább a Hurts érzelmesebb dalai felől jobb megközelíteni, a Till I Found You-t például a Hurts is felvehetné a repertoárjába, ugyanakkor Salvat világa nem épít következetesen a szintipopos arculatra. Teátrális és zavarba ejtő érzelmessége próbára teheti a hallgatót, de akik szeretik a feminim, szintipopos maszatolást, azok meghitt, energetizáló pereceket tölthetnek Josef Salvattal.

Ariana Grande
Dangerous Woman
Universal
11 szám 60 perc

Josef Salvat
Night Swim
Sony
12 szám 55 perc