A legjobb alkotásnak járó díjat Kálmán Kristóf és Putz Patrik kapta, az „Elvesztette enyém jellegét” című plakátjuk tervéért. A második díjat Tóth Györgyinek, „Arculat” című alkotásáért ítélte oda a zsűri. Harmadik helyezést ért el Kelemen Orsolya, „Bocsánat” című plakátjával. A legkedélyborzolóbb alkotás díját, a Borz díjat pedig Gutema Dávid kapta munkájáért, melynek címe, „A fiataloké a jövő?”
A Hammer Marketing Shop különdíját Kovács Emese: „Overthinking” című pályamunkája nyerte el, melyet a díj felajánlója azon pályázat készítőjének ítélt oda, aki marketing szempontból a legütősebb megoldást nyújtotta. A Budapest Adschool különdíját, mely a legfrappánsabb szöveges ötletnek járt, Pásztor Dániel nyerte „Szerencsekerék” című alkotásával.
A kiállítást tovább színezik a két ARC+ pályázati kiírásra érkezett alkotások.
Forrás: ARC kiállítás