Sikeres új brandek címmel műhelybeszélgetés-sorozatot indít a Magyar Művészeti Akadémia (MMA) Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézete kedden a Pesti Vigadóban.

MTI

Első alkalommal két sikeres, nagy hagyománnyal rendelkező, de napjainkban látványosan megújuló brand, a Concerto Budapest zenekar és a Csiky Gergely Színház lesz a program vendége. A műhelybeszélgetés-sorozat célja, hogy új kulturális brandeket mutasson be előadások, kerekasztal-beszélgetések és nyílt viták keretében, elmélyítve ezzel Magyarországon a kulturális PR-beszédmódot.

A PR-szakemberek által tartott bemutatkozó előadások után a beszélgetés szereplői többek között arra keresik a választ, hogy miként határozza meg magát egy zenekar és egy színház a sajátos piaci környezetben, melyek a legfontosabb teendői, ha brandet akar létrehozni, hogyan épül fel egy kulturális szervezet saját brandje és megfogalmazható-e egy általános kulturális PR.