Tetszett a cikk?
  •   
  •   
  • 83
  •  
    83
    Shares

Ismét egy szuper menő imagefilmet mutatott be a Spice of Europe oldalán a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ). A Spice of Europe szlogennel és Budapest megújult turisztikai márkájával indította el nemzetközi kampányát az MTÜ még 2018-ban. Ehhez az akcióhoz készült egy újabb mozgóképes alkotás, amelynek célja az, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy a főváros a járvány után is, az év 365 napjában vár a legszínesebb, legérdekesebb programkínálattal, kultúrával és gasztronómiával. 

061.HU

Mindemellett kiemelnénk, hogy a MTÜ podcast csatornáján izgalmas beszélgetést hallhatnak a turisztikai háttérinformációkra fogékony hallgatók. Guller Zoltán vezérigazgató szót például ejt arról, hogy turisztikai központként és hajóállomásként funkcionálhat majd a Bálna, amely így a fővárosba érkező turisták kapuja lehetne a jövőben. A podcastban ezen kívül a turizmus helyzetéről, az Airbnb esetleges szabályozásáról is beszél a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója, de Szujó Szujó Zoltán a magánszálláshelyek támogatásáról is kérdezi Guller Zoltánt – a podcastot ITT lehet meghallgatni.


Tetszett a cikk?
  •   
  •   
  • 83
  •  
    83
    Shares