A nyár nagy dobása lehet a Tickething nevű online piactér, amelyen keresztül szervezett keretek közt lehet koncertekre, fesztiválokra, előadásokra szóló jegyekkel kereskedni.

Közel 50 milliót fektetett be a Prosperitás Tőkealap egy március végén indult magyar startupba.  A Tickething a feleslegessé vált koncert, fesztivál és egyéb rendezvények belépőjegyeinek adás-vételére kínál online piacteret.

A szolgáltatást kevesebb mint két hónap alatt már több száz regisztrált felhasználó vette igénybe. Célja megkönnyíteni azok feladatát,akik egy koncertre, fesztiválra még sem tudnak elmenni, és az utolsó pillanatban adnának túl a jegyükön.Ugyanilyen hasznos azok számára, akik későn szeretnének hozzájutni a hőn áhított belépőhöz, s esetleg olcsóbban, mint a hivatalos ár.

Eddig jellemzően a koncertek facebookos eseményein, oldalain néztek körül a zenerajongók az ilyen helyzetekben. Ennek árnyoldala, hogy a szervezetlen keretek nem nyújtanak védelmet a visszaélések ellen.

A Drukka Startup Stúdióból induló Tickething felületén olyan biztonságosan, ellenőrzött módon lehet kereskedni, mint a nagy online piactereken. Nem csak koncertre, de más eseményekre, színházi előadásokra, vagy akár sporteseményekre szóló jegyeket is fel lehet rakni. A startup célja, hogy a befektetésből a következő másfél évben a kelet-európai régió további két országában is megjelenjenek, és piaci részesedére tegyenek szert. Középtávon a cél pedig Kelet-Közép-Európa vezető jegyújraértékesítő portáljává válni– fogalmazott Töreky Bence, a Tickething alapítója.

Forrás: origo.hu